Friday, January 2, 2015

NIGHT AT THE MUSEUM: SECRET OF THE TOMB
























Vec nam dobro poznati nocni cuvar u muzeju, Larry Daley(Ben Stiller) mora otici u Londonski muzej, kako bi otkrio što se tocno dogadja s carobnom plocom, koja izgleda ne samo da gubi svoj "sjaj", nego uzrocno poslijedicno utjece i na "egizistenciju" svih oživljenih eksponata u muzeju, vremena je malo, a prepreka i previše.
Treci, i vjerovatno poslijednji(barem mislim što se Stillera tice) nastavak NOC U MUZEJU, podnaslovljen TAJNA GROBNICE nema nešto spektakularno novo za ponuditi u domeni price ili scenarija, ali moram priznati da su zato efekti izbrušeni do savršenstva, što je veoma lijepo za vidjeti, i stvara rijetko vidjen pozitivan efekt, ali je i realno skoro pa jedini segment vrijedan placanja kino karte, što nije nesto posebno pozitivna stvar. Redatelj Shawn Levy(PRAVI CELIK, PRIPRAVNICI) i vecina glumacke postave iz prvotna dva nastavka su tu i vidno se zabavljaju, ali i opraštaju od franšize što je vidljivo u svakom kadru, narocito u facijalnom izricaju Ben Stillera, koji se u ovom nastavku podosta metafilmski šali i na svoj racun(na svoje komicarske karkateristike koje Lancelot zamijeti), ali i oprašta s svakim od svojih "glavnih eksponata"(što je narocito vidljivo i totalno metafilmski nastrojeno u segmentu s pokojnim Robinom Williamsom). Prica i tempo filma su indenticni prethodnicima, što je dobra i loša stvar, ovisno o tome da li ste obožavatelj ovog serijala ili ste ga u prošlosti izbjegavali u širokom luku. Scenografija, kostimografija i opcenita produkcija filma su na izvanrednom nivou i zaista su idealni za kino iskustvo koje je za divno cudo lišeno 3D  efekata koji nas obasipaju(možda i previše) u poslijednje vrijeme. Dakle nema se tu što dalje bitnog za kazati osim da ce oni kojima su se svidjela prethodna filma, lajkati i recentni, dok svima onima koji nisu pogledali savjetujem gledanje u društvu djece. Tko zna, možda kroz zadovoljstvo i iskreno cudjenje u njihovim ocima i vi date priliku ovoj neobicnoj premisi, koja prvotno(kroz originalni predložak slikovnice) nije samo dizajnirana da privuce publiku željnju besmislenih blockbustera u kino dvorane, nego možda i da zbliži obitelj kroz taj edukativni(ali i osporavan medij), ali i možda da potakne djecu da se odmaknu od svojih tehnoloških spravica i odu doznati što je to muzej, a kroz njega i što je povijest, sadašnjost, buducnost i da se odmaknu od binarnih života, koji ih malo po malo odmicu od stvarnih i nadasve lijepih dijelova života.

ser
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More