Wednesday, December 19, 2012

LA SCONOSCIUTA( UNKNOWN WOMAN )

Kao uvijek kad dođem u svoju videoteku, vlasnica-djelatnica mi ovak nabaci par prijedloga koji obicno ili budu osrednji ili sam ih već odgledao al ja eto "mucki" prešutim pa je saslusam. E pa jedne lijepe veceri mi je ta ista vlasnica djelatnica predložila NEPOZNATU. Film za koji uopće cuo nisam i koji je usto talijanski(inace malo sam skeptican na obe te opcije). Al eto uzeh NEPOZNATU i  moram vam priznati jako ugodno se iznenadih. Samu radnju filma vam necu niti malo odavati jer je jako bitna za cijeli koncept filma, samo cu vam kazati da je snimljen staloženom mirnom kamerom, na pocetku malo sporiji al s razlogom i da neodoljivo podsijeca na ideju, koncept i poruku trilogije Millenium što onima koji odgledase istu daje do znanja da ima nasilja, brutalnosti, golotinje ali i dusu, malo nacetu, izudaranu, najcesce nelegitimnu, al iskrenu. U videotekama!

ser
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More