Radnja filma DVA LICA SIJECNJA(TWO FACES OF JANUARY) se odvija 1962 godine u Grckoj, i prati dvoje supružnika, Chestera(Viggo Mortensen) i Colette(Kirsten Dunst) kako uživaju u blagodatima te države. Simultano, radnja prati i inteligentnog vodica/prevaranta Rydala(Oscar Isaac) koji pokrada i šarmira turiste gdje god stigne, ali uglavnom za sitnu lovu. Kad se njihovi putevi isprepletu, doznati ce i jedna i druga strana da stvari nisu baš kako se na prvi pogled doimaju, i biti ce prisiljeni provesti podosta vremena u bijegu kroz poznatije i one manje poznate dijelove Grcke.
Recentno ostvarenje, iako s odlicnim pedigreom, gdje su producenti zaslutni za DAMA, DECKO, KRALJ, ŠPIJUN, autor je napisao TALENTIRANI GOSPODIN RIPLEY a scenarist potpisuje vrlo dobru VOŽNJU, jednostavno nisu napravili najbolji odabir, kad su redateljsku palicu dodijelili Hossein Amini, koji iako dobar kao scenarist(VOŽNJA, SNJEGULJICA I LOVAC) jednostavno nema dovoljno iskustva i talenta da zadrži ovaj prilicno šturi sinopsis u domeni napetog i uzbudljivog u 96 minuta trajanja. Ima tu i previše praznog hoda, koji iako u nekim filmovima karakterizira ili barem pejsažno oduševljava, ovdje djeluje potpuno izgubljeno i neadekvatno, da ne kažem besmisleno. Neujednacenost karakterizacije likova ovog ljubavnog trokuta je doprinjela i neujednacenoj afekciji prema citavom zbivanju, do te granice da vas zaista i nije briga za sudbine ovih protagonista, ili bolje kazano antagonista. Kamera je mirna i pregledna, dok je atmosfera uzavrele Grcke fino iznijansirana na ekranu, sto je zapravo jedina dobra stvar uz solidnu glumu Mortensena(GOSPODAR PRSTENOVA, EASTERN PROMISES), dok su Dunst(SPIDER-MAN 1,2,3) i Isaac totalno promaseni kao nekakav kamen spoticanja oko cega se radnja trebala razviti iznad okvira trilera i dobiti tragicno romantican tonus. Sve u svemu jedno gledljivo, ali totalno nebitno i nezanimljivo ostvarenje, koju svoju sterilnost i nedostatak razrade scenarija i likova, nastoji zakamuflirati s pametno odabranim atmosfericnim lokacijama, zgodnom kostimografijom i donekle zanimljivim zapletom, koji je nazalost totalno izignoriran od sredine, prema kraju filma, steta, jer on se cinio nekako najzanimljivijim.