Wednesday, May 14, 2014

FADING GIGOLO




















Moram priznati da nisam baš pratio redateljsku karijeru inace poznatog karakternog glumca John Torturra(TAJNI PROZOR, TRANFORMERS, TKO JE OVDJE LUD), koji je evo s recentnim U TROJE S ŽIGOLOM(FADING GIGOLO) upisao peti redateljski projekt(MAC, ILLUMINATA, ROMANCE AND CIGARETTES, PASSIONE), dok mu je šesti, RIO, EU TE AMO u postprodukcijskoj fazi. Osim što je režirao U TROJE S ŽIGOLOM, i sam scenarij je njegova originalna ideja, što je analizirajuci s angažiranjem Woodya Allena(BLUE JASMINE) kao jednog od glumaca u njegovom filmu, podosta slicno s modusom operandi tog redateljskog velikana.
Film prati Fioravantea(John Torturro), koji se na nagovor svog prijatelja Murraya(Woody Allen), odluci poceti baviti najstarijim zanatom na svijetu. Prva "žrtva" će mu biti Murrayeva dermatologinja(Sharon Stone), koja zadovoljna s pruženom uslugom predlaže svojoj prijateljici Selimi(Sofia Vergara) menage a trois, na što ova pristane s velikim entuzijazmom, jer Fioravante nije lijep, nego je muževan i adekvatnih proporcija. U isto vrijeme Murray upoznaje mladu židovku Avigal, koju nakon nekog vremena upozna s Firoavanteom, i njih dvoje zapocinju veoma poseban odnos. No lokalna zidovska zajednica, na celu s cuvarem reda Doviem(Liev Schreiber) ne mogu dopustiti takve odnose, pa se i na pomalo nasilan nacin umiješaju u citav slucaj.
Možda bi najbolji opis ovog filma bio, pomalo dosadnija, neuspjelija kombinacija Woody Allenovskih i Coenovih ostvarenja, gdje Torturro iako narativno polagano i potentno gradi radnju, ne uspjeva to sve skupa povezati nekakvim zanimljivijim "zacinom". Ono što jest pozitivno jest cinjenica da se nacinom rezije i pomalo artistickim dijalogom, Torturro nije htio pokloniti mainstreemu, nego je ostao dosljedan svom scenariju do kraja. Napisavši to, a pogledajuci cijeli film, možda ne bi bilo toliko ni loše, da se barem malo na trenutke poklonio mainstreemu u uveo neku uzbudjujucu scenu, koja bi cijelo ostvarenje izdigla iz sterilnosti u koju film na trenutke upada. Gluma je jedna od boljih aspekata ovog filma, gdje Torturro napisavši svoj lik točno zna gdje ga traba da odvede u svakom trenutku, i to na veoma suptilan i graciozan nacin, dok je Allen kao i uvijek Allen, svoj na svome, s dijalozima koji mu idealno sjedaju, kao da ih je sam napisao. Sharon Stone i Sofia Vergara pokazuju zavidnu količinu seksipila i u ono malo minutaže koja im je dodijeljena, dok je nekadašnja "bolja" polovica Johnnya Deppa, Vanessa Paradis, totalno kamuflirana kao mlada Židovska udovica, do te granice da je ne bi prepoznao bez njezinih svijetskih poznatih razdvojenih prednjih zubica. Sve u svemu jedno ispodprosjecno ostvarenje, koje balansirajuci izmedju žanrova i opusa, na trenutke gubi viziju vece ideje koju je Torturro imao, ali i kao takav, zbog ponekog dobrog citata, vrijedno gledanja. Mladja generacija bi ga trebala izbjegavati u vecem luku, dok starija i zahtijevnija publika može pronaći neki djelić za sebe u kojem bi se mogla pronaci i koji bi je mogao nasmijati, ali veoma malo, i usudio bi se cak kazati i nedovoljno.

ser
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More