Monday, January 21, 2013

DJANGO UNCHAINED


















Kao sto sam u najavi filma DJANGO vec istakao, ja nisam onaj "veliki, ne-objektivni obozavatelj" Tarantina. Postujem ga i filmovi mu nisu losi, dapace dobri su. Ali nisu odlicni i bezvremenski kako ih neki klasificiraju, ili bolje kazano glorificiraju. Jednostavno mi nemaju onaj "bouque", ono nesto sto ih dize iz mediokriteta i prolaznosti gledanja, u same "zvijezde". Iskreno, po mom izboru Tarantinov najbolji film jest njegov prvijenac PSI IZ REZERVOARA(RESERVOIR DOGS) ali tome uvelike(ako ne i u potpunosti) doprinose veoma inspirirani glumci(Michael Madsen, Harvey Keitel, Tim Roth, Steve Buscemi). Ali dosta o njemu, vratimo se na samog DJANGA. Film je definitivno zanimljiv i zabavan ali nazalost samo to. Iako je imao sve predispozicije da ovakvu radnju(netom oslobodjeni rob postaje lovac na glave i pokusava izbaviti svoju zenu iz ralja robstva) pretvori u bezvremenski klasik, nije u tome uspio. Zasto? Moj odgovor na to je - prepotencija Tarantina, koji ocito misli da je bas svaka njegova ideja-rijec-scena ma koliko bedasto izgledala, cisti genij. Nazalost nije. Iako se u nekim njegovim scenama nazire "ono nesto" sto navodi na zakljucak da razmislja "izvan kutije" nikad to u potpunosti ne realizira. Najlakse je njegove filmove objasniti kroz koncept JINGa i JANGa, koliko briljantnosti toliko bedastoca( citaj krv u hektolitrama, trajanje filma od skoro 3 sata s "navucenim scenarijom"). Sto se tice tehnickih detalja, vidi se da je film imao otvoren budget i izgleda veoma autenticno, kao da se stvarno nalazite tamo. Glumci su odradili solidni( Jamie Foxx kao DJANGO) i odlican posao( Christopher Waltz ). Dok Leonardo DiCaprio jos jednom pokazuje koliko je zapravo dobar glumac(po meni zasluzio u najmanju ruku nominaciju za Oscara). Samuel L. Jackson je, jeli Samuel L. Jackson i to je vise nego dovoljno. Kao sto sam prije natuknuo sam film je nakakvih 20 minuta predug i u toj zavrsnoj fazi filma isforsiran(slicnu stvar je zeznuo Peter Jackson u zadnjih pola sata POVRATKA KRALJA-znate ono kad u kinu ljudi pocmu da oblace jakete i spremaju novcanike kad ono..). Da budemo na cisto uz sve ove mini-kritike film je dobar, gledljiv i zabavan, ali po mom misljenju za jedan takav "genij" kakvim se predstavlja i kakvim ga dozivljavaju i "drze" fanovi, Quentin Tarantino definitivno nije to opravdao i mora bolje,  u ono MOZE mene jos nije uvjerio. U Cinestara, Cineplexxa i Centrala!

ser
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More