Wednesday, March 5, 2014

RED LIGHTS




















Proslavljena psihologinja(Sigourney Weaver) i njezin asistent(Cillian Murphy) istraživaju paranormalnu aktivnost, koja ih dovede do svijetski poznatog vidovnjaka(Robert De Niro) kojega dobiju zadatak istražiti, a koji je godinama prije, prilikom jedne svoje javne seanse, navodno ubio jednog od sudionika svog showa.
Redatelj Rodrigo Cortes je skrenuo na sebe pozornost režirajući neobični situacioni triler BURIED(ŽIV ZAKOPAN) koji je podijelio kritiku i publiku, no ono što mu se moralo priznati jest da i onako preambiciozan, nije razočarao, što je samo po sebi hvalevrijedna činjenica. Za svoj slijedeći projekt, nije izabrao ničije drugo scenarističko čedo, nego je odlučio sam sebi napisati scenarij, što nerijetko zna biti dvosijekli mač. Film CRVENA SVIJETLA(RED LIGHTS) je krahirao na američkom box officu do te mjere da se u ostatku svijeta nerijetko našao isključivo u dvd distribuciji, dok je kvalitativno okarkteriziran kao nedorečen i ambiciozan po svoju štetu. Istina je naime da od samog početka film pati od nedostatka karakterizacije ponekih glavnih likova, i prevelikog mistificiranja bez objašnjenja svih tih paranormalnih aktivnosti, da ne govorim o nekohetnom objašnjenju istih. Režija je donakle zanimljiva i održava ritam na životu, ali nedorečen scenarij koji se klanja isključivo neočekivanom završnom obratu, je već dobrano prožvakan i ne rijetko ispljunut, što se upravo i dogodilo s ovim uradtkom. Gluma je na solidnom nivou, gdje se pomalo neočekivano jedino Cillian Murphy(28 DANA KASNIJE, BATMAN BEGINS) preglumljava, dok je tu metodu ekspresije De Niro, na našu sreču, sačuvao samo za finiš. Elizabeth Olsen(OLBOY) pokazuje kako su tu samo nalazi da popuni minutažu, dok je standardno karizmatična Sigourney Weaver(ALIEN) dobila nepravedno minimalnu minutažu u svrhu neke veće priče. Sve u svemu jedno ispodprosječno ostvarenje koje na životu drži isključivo područje paranormalne aktivnosti koje obradjuje, i pomalo neočekivani, ali i ne predobro obradjeni završni obrat, kojeg vjerovatno nečete očekivati zbog njegove nelogičnosti, a ne toliko zbog inteligentne razradjenosti i promišljenosti cijelokupne ideje.

ser
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More