Odvjetnik(Michael Fassbender) se nadje u nezgodnoj poziciji kada umiješa prste u krijumčarenje droge. Bio sam kratak s sinopsisom, jer je i sam sinopsis, barem onaj relevantan dio, upravo to, "kratak". I pri tom, ne mislim samo formalno kratak, nego i metaforički "kratak". Ne znam zaista koliku dozu "kultnosti" uživa spisatelj Cormac McCarthy(NEMA ZEMLJE ZA STARCE, CESTA) u Americi, da mu se hvalospijevi za svaki objavljeni roman, ali znam jednu drugu stvar, malo tko je izvan Amerike čuo za njega, dok brača Coen nisu ekranizirali već spomenutu knjigu NEMA ZEMLJE ZA STARCE(NO COUNTRY FOR OLD MEN) i pretvorili je u globalnu kreativnu senzaciju, koja ja na kraju osvojila i 6 Oscara, uključujući i onaj najvažniji za najbolji film godine. Ovaj put se Cormacova scenarija, THE COUNSELOR(SAVJETNIK), uhvatio još jedan kultni redatelj Ridley Scott koji je poznat po svojoj filmičnosti, gdje mu je rijetko koji film bio nekohezan i ne filmičan kao što je ovaj recentni. Moram priznati da mi je redateljski opus Ridleya Scotta(ALIEN, GLADIJATOR, BLADE RUNNER, PROMETEJ) bio jedan od dražih, i gdje su mu i realno "slabija" ostvarenja(A GOOD YEAR, MATCHSTICK MEN, KINGDOM OF HEAVEN) ostavila najmanje "dobar okus u očima i ušima" što nije slučaj s recentnim ostvarenjem, u kojemu se osječa manjak redateljskog vodjenja, da ne kažem redateljske inventivnosti i filmičnosti. Film zapravo izgleda kao nekakva slikovnica, gdje su umetnute najzanimljivije, populistički suptilne, i pomalo pesimistične dijaloške opaskice Cormaca McCarthya, samo problem je taj, što ovaj put stvarno nisu britke i inteligentne, nego intelektualno zakamuflirane u nekakve prepotentne apstraktne poruke. I iako će i sam McCarthy kazati, da možda mi NEamerikanci, ne možemo shvatiti "što pisac želi kazati" s ovim djelom, mislim da i on sam to zapravo ne zna, jer istini za volju radi se o jednom dobrom komadu dosade bez pokriča, koji se prikriva s statusom koji McCarthy uživa u Americi. Znajuči za činjenicu da je Ridley Scottov brat, takodjer poznati redatelj Tony Scott(DANI GROMA, TOP GUN, ZANIMANJE ŠPIJUN, DEJAVU) umro upravo dok se recentni film snimao, vjerovanja sam da je Scott cijeli projekt u jednom trenutku prepustio McCarthyu koji je od njega pokušao napraviti svoj mali "mokri san" s trenutno najtraženijim glumačkim zvijezdama, Fassbenderom(X-MAN;FIRST CLASS, PROMETEJ), Brad Pittom(SEDAM, KLUB BORACA), Javier Bardem(NEMA ZEMLJE ZA STARCE, BIUTIFUL, SKYFALL), Penelope Cruz(NEBO BOJE VANILIJE, PIRATI S KARIBA;NEPOZNATE PLIME) i Cameron Diaz(SVI SU LUDI ZA MARY, MASKA). Što je najgore od svega, u filmu koji vrvi s dosadom i manjkom zanimljive priče, očekivalo se da će uz ovaj zvijezdani casting, bar gluma biti na nivou, kad ono dobili smo medju glumačko nadmetanje, tko če se više preglumiti i oteti show jedno drugom, dok pravog, realnog showa uopče i nema. Stvarno ne znam, možda je osnovna ideja i bila zanimljiva i pronicljiva, ali sam film pati od kronične nefilmičnosti i čistog nizanja pomalo besmislenih dijaloga ukombiniranih s preglumljavanjem protagonista koji su htjeli pokazati tko je trenutno največa "faca" u Hollywoodu. Sve u svemu, jedno loše filmsko ostvarenje, koje će večinu utjerati u san, dok će se možda neki produhovljeni intelektualci "pronači u njemu" i htjeti s lajkanjem ovog filma, postaviti sebe na visoki pijedestal prepotentne nedodirljivosti.