Učitelj Lucas(Mads Mikkelsen), prisiljen raditi u vrtiču zbog zatvaranja škole u kojoj je nedavno radio, dospije u neugodnu situaciju, kada kčer najboljeg mu prijatelja, izmisli, da ju je upravo on, seksualno zlostavljao. Tu "bezazlenu" dječju fikciju daljnje podpali ravnateljica vrtiča, koja obavijesti sve resorne službe, pa tako i žitelje dotičnog malog mjesta, o tom nemilom dogadjaju, što Lucasu pretvori život u živi pakao, ne samo zbog svakodnevnog verbalno-fizičkog maltretiranja od strane te male zajednice, nego i zbog činjenice da je taman tada, njegov sin, nakon dugo vremena poslije razvoda, trebao doći živjeti kod njega. Upravo kao što jučer nisam znao kako da počnem s lošim stranama SAVJETNIKA, tako danas ne znam odakle da počnem s dobrim stranama recentnog danskog filma LOV(JAGTEN/THE HUNT). Možda je najbolje da krenemo od najočitijega, ili bolje kazano najeksponiranijeg, a to je prvenstveno savršena gluma Mads Mikkelsena, koji je zasluženo osvojio Zlatnu palmu za najbolju glavnu mušku ulogu u Cannesu. Taj svestrani glumac je nakon kratkog izleta u Hollywood(CASINO ROYALE, SUDAR TITANA, TRI MUŠKETIRA, VALHALA SE BUDI) shvatio da mu kreativno ipak više leži rodna mu Danska, gdje je u veoma kratkom roku, snimio dva upečatljiva filma(LOV, KRALJEVSKA AFERA) i na sebe skrenio puno ozbiljniju pažnju. Ostatak glumačke postave je podosta autentičan, ali za klasu lošiji od Mikkelsena, što je zapravo i jedina zamjerka koju imam u vezi filma. Tema je smrtno ozbiljna, zapravo nikad realno ozbiljnija i relevantnija s obzirom na delikatnu temu koja jest pedofilija, ali i onu još bitniju, a to je moč djece, koju trenutno uživaju zbog posvemašnog "vjerujmo sve djeci" trenda, koji nije uvjek realan i pravedan. Upravo se s tim "tihim" problemom uhvatio u koštac redatelj/scenarist Thomas Vinterberg(IT IS ALL ABOUT LOVE, SUBMARINO), iako su mnogi očekivali da će ići u drugom smjeru, onom pedofilskom, redatelj Vinterberg je pokazao drugu stranu novčića, koju mnogi suočeni s ovakvim problemima niti ne pogledaju, nego rezolutno i bez premca vjeruju svojoj maloj princezici ili princu koji ponekad, ali samo ponekad, imaju malo bujniju maštu. Redatelj je zapravo lukavo i jako domišljato izokrenuo termin i lice žrtve, i njemu dao novo naličje, u ovom slučaju ono Lucasa, koji ni kriv ni dužan, mora delikatno i nezahvalno pokušati uvjeriti sve oko sebe, pa ćak i one najbliže, da je "žrtva", mala Klara, zapravo krivac, a on, neočekivano žrtva kompleksnog globalnog problema kakav jest pedofilija. Jedna predivno mračna, surovo realna drama, s natruhama trilera, koje se s predivnom lakočom odmata, i stvara efekt svojevrsnog navijanja za glavnog protagonista, dok on prolazi kroz najmučnije trenutke svojega života, ne znajuči hoče li se ikada realno moči izvaditi iz epiteta pedofila. Redatelj Vinterberg, iako tijekom večine filma samo suptilni promatrač s kamerom, na kraju filma ipak nudi odgovor.. a koji je, pa volio bi da pogledate film i uvjerite se sami, jer radi se o remek djelu moderne filmske umjetnosti prepunom iskrenih ljudskih trenutaka, kako onih loših(pokušaj izbacivanja iz dučana, napadi na kuču, scena u crkvi..), tako i onih pozitivnih(neupitno vjerovanje kuma u njegovu nevinost/ katarza s Klarom i njezinim ocom pri kraju filma..) koji vas ne mogu ostaviti ravnodušnim, i u kojima se svi nažalost možemo jednog dana naći, a da toga nismo ni svjesni.