Thursday, September 5, 2013

PARANOIA























Prije gledanja recentne PARANOJE(PARANOIA) imao sam neke odredjene predrasude. Najvažnija je bila ona vezana za katastrofalnu ocjenu na IMDbu od nekakvih 4.6 koja ne bi smjela biti vezana za projekt u kojem se pojavljuju takve glumacke velicine kao sto su Harrison Ford i Gary Oldman. Druga predrasuda je bila smijesna i nikad katastrofalnija zarada za nekakav ovako ambiciozan projekt koja je brojala svega nekakvih 6 milijuna na americkom box officu. No, kako je moj moto pogledaj pa osudi, upustio sam se u ovaj rizican podhvat gledanja doticne PARANOJE. Film prati mladog ambicioznog mobilnog software tehnicara Adama(Liam Hemsworth), koji je zaposlen u nizem hijerarhijskom nivou Wyatt korporacije kojoj je na celu mobilni mogul Wyatt, "samo" u solidnoj intepretaciji Garya Oldmana. Jedina ozbiljna prijetnja Wyattu je konkurentska superiornija tvrtka Eikon kojoj je na celu stari (ne)prijatelj Goddard, u šabloniziranoj interpretaciji Harrisona Forda. Kako Eikon planira na trziste izbaciti nekakav revolucionaran mobilni uredjaj koji ce promijeniti sve, Wyatt pod prijetnjom zatvora zbog nedopusteno potrosenih 16000 dolara, infiltrira Adama u Eikon tvrtku, a zadatak mu je nista manje nego ukrasti taj revolucionarni uredjaj. Film je ekranizacija nekakve kratke novele koja je imala solidnu prodaju u Americi. Iako je film imao predispozicije da postane nekakva modernu osudu tehnoloskog komunizma u kojem živimo, redatelj Robert Luketic(PLAVUŠA S HARVARDA) se odlucio vise na eksponiranje i promoviranja Liama Hemswortha(PLAČENICI 2, IGRE GLADI) kao nekakvog novog sex simbola, dajuci mu na dispoziciju svakojake cool moderne obleke, auta i interijere. Zapravo je kroz cijeli film najočitija činjenica da je prosjecan budget filma zapravo otišao u angažmane Forda i Oldmana koji su uzeli novce i samo odradili svoje uloge na autopilotu. Poslije solidnog pocetka filma koji je posluzio da se stvori svojevrsna empatija prema liku siromašnog Adama koji samo želi uspjeti u životu, film od polovice, kad bi se sama radnja trebala odplesti i iztrilerizirati pretvara malo u nekakvu romanticnu komedijicu, pa malo u socijalnu dramu, a najmanje u ono što je trebela biti, moderni tehnološki triler koji ce poslati jasnu poruku TEHNOLOGIJA I NOVAC RAZDVAJAJU LJUDE, ovako, jedinu poruku koju je film poslao jest - NEMOJTE GUBITI VRIJEME I GLEDATI ME.

ser
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More