Prije gledanja recentne PARANOJE(PARANOIA) imao sam neke odredjene predrasude. Najvažnija je bila ona vezana za katastrofalnu ocjenu na IMDbu od nekakvih 4.6 koja ne bi smjela biti vezana za projekt u kojem se pojavljuju takve glumacke velicine kao sto su Harrison Ford i Gary Oldman. Druga predrasuda je bila smijesna i nikad katastrofalnija zarada za nekakav ovako ambiciozan projekt koja je brojala svega nekakvih 6 milijuna na americkom box officu. No, kako je moj moto pogledaj pa osudi, upustio sam se u ovaj rizican podhvat gledanja doticne PARANOJE. Film prati mladog ambicioznog mobilnog software tehnicara Adama(Liam Hemsworth), koji je zaposlen u nizem hijerarhijskom nivou Wyatt korporacije kojoj je na celu mobilni mogul Wyatt, "samo" u solidnoj intepretaciji Garya Oldmana. Jedina ozbiljna prijetnja Wyattu je konkurentska superiornija tvrtka Eikon kojoj je na celu stari (ne)prijatelj Goddard, u šabloniziranoj interpretaciji Harrisona Forda. Kako Eikon planira na trziste izbaciti nekakav revolucionaran mobilni uredjaj koji ce promijeniti sve, Wyatt pod prijetnjom zatvora zbog nedopusteno potrosenih 16000 dolara, infiltrira Adama u Eikon tvrtku, a zadatak mu je nista manje nego ukrasti taj revolucionarni uredjaj. Film je ekranizacija nekakve kratke novele koja je imala solidnu prodaju u Americi. Iako je film imao predispozicije da postane nekakva modernu osudu tehnoloskog komunizma u kojem živimo, redatelj Robert Luketic(PLAVUŠA S HARVARDA) se odlucio vise na eksponiranje i promoviranja Liama Hemswortha(PLAČENICI 2, IGRE GLADI) kao nekakvog novog sex simbola, dajuci mu na dispoziciju svakojake cool moderne obleke, auta i interijere. Zapravo je kroz cijeli film najočitija činjenica da je prosjecan budget filma zapravo otišao u angažmane Forda i Oldmana koji su uzeli novce i samo odradili svoje uloge na autopilotu. Poslije solidnog pocetka filma koji je posluzio da se stvori svojevrsna empatija prema liku siromašnog Adama koji samo želi uspjeti u životu, film od polovice, kad bi se sama radnja trebala odplesti i iztrilerizirati pretvara malo u nekakvu romanticnu komedijicu, pa malo u socijalnu dramu, a najmanje u ono što je trebela biti, moderni tehnološki triler koji ce poslati jasnu poruku TEHNOLOGIJA I NOVAC RAZDVAJAJU LJUDE, ovako, jedinu poruku koju je film poslao jest - NEMOJTE GUBITI VRIJEME I GLEDATI ME.