Iako sam dosta kroz razne medije slušao o geniju Alfreda Hitchcocka, morao sam se bas kao i nevjerni Toma sam uvjeriti u to. No nisam htio jednu stvar. Nisam htio da njegove filmove odgledam samo zato što svi pričaju o njima i njemu kao o necem izuzetnome. E upravo to "svi pričaju o njima ili njemu" me uvijek odgovaralo o gledanja Hitchockovih filmova, jer sam negdje pročitao kako su najčešče laži u svakodnevnim razgovorima, kada se priča o filmskoj umjetnosti upravo laganja o gledanju Hitchcockovih i Kubrickovih filmova, kao da je to neko posebno filmsko štivo koje nitko ne smije zaobiči. Ako se mene pita notorna glupost, ne zbog toga što je moje mišljenje da su njihovi filmovi loši, dapače upravo suprotno ako se mene pita, ali neki ljudi jednostavno ne mogu shvatiti koncept "o ukusima se ne raspravlja", ili "netko voli Coca Colu, a netko Pepsi" i dok je takvih ljudi, a večina ih je takvih, imati cemo gadnih problema na trečem kamenčiću od sunca. Evo sam malo filozofski započeo recenziju MAHNITOSTI(FRENZY) Alfreda Hitchcocka, no mislim da je to bas nekako u njegovom stilu, ili ipak nije!? Ubojica koji siluje i davi cure hara po Londonu, a bivši pipničar Blaney slijedom nesretnih dogadjaja postaje glavni osumljičeni. Jednostavan sinopsis iskorišten do vrhunca, u kojem Alfred pokazuje zbog cega se smatra genijom rezije. Uspio je sa samo par lokacija i klaustofobicno napetim scenama stvoriti triler za svaciji ukus. Gledajuci film, imao sam osjecaj kao da je Hitchcock imao jednu jedinu ideju, SITNICE. Uhvatio se u koštac s sitnicama i detaljima zločina i svega onoga što ga okružuje. Od samog počinjena djela do policijske obrade i pravosudnih tehnikalija koje su tada krasile Englesku. No da ne bi sve bilo tako šturo i formalno uspio je ubaciti i podosta dijaloškog konteksta vezanog za brak, psihologije ubojica ili engleske navike se prečesto alkoholizira. Iako možda jedno od manje poznatih njegovih ostvarenja, ponajviše zbog glumackih anonimusa u glavnim ulogama, savjetujem svakom filmoljupcu željnom dobrog trilera situacije i dijaloga da ga odgleda.