Nakon što je netom izašao iz zatvora zbog zločina kojeg nije počinio, ulični trkač Tobey Marshall(Aaron Paul) odluči se osvetiti milijunašu i bivšem profi vozaču Dinu(Dominic Cooper), koji mu je smijestio zločin, u kojemu je poginuo njegov najbolji prijatelj Pete(Harrison Gilbertson). Mjesto radnje neće biti nekakvi "disco klub gdje sviraju narodnjake", niti će oružje biti šake, noževi i pištolji, nego najpoznatija "underground" utrka De Leon, koju organizira misteriozni Monarch(Michael Keaton), gdje pobjednik uzima ili gubi sve, uključujući i svoju slobodu, a potencijalno i život. No prije nego li zasluži mjesto na De Leonu, Tobey mora u pratnji sponzora u liku i djelu Julie(Imogen Poots) prijeći pola Amerike u nabrijanom Mustangu, gdje su mu za petama lovci na ucjene, poslani od strane već spomenutog Dina i cijela prometna policija.
Očekivalo se dosta, ove godine, od recentnog NEED FOR SPEED redatelja Scotta Waugha(ACT OF VALOR), ne samo što je film ekranizacija svijetski poznate igre, nego i zbog pozamašnijeg budgeta, nove zvijezdice Aarona Paula(BREAKING BAD) i nedostatka BRZIH I ŽESTOKIH u kino ponudi ove godine. Očekivalo se, no da li su se ispunila očekivanja, pa i ne baš. Film je mlako prošao na američkom kino tržištu, dok će se u ostatku svijeta popularno kazano "izvući", što producentima nije baš omiljen termin, s obzirom na činjenicu da su od NEED FOR SPEEDa sigurno htijeli napraviti franšizu po uzoru na BRZE I ŽESTOKE i tako iz nastavka u nastavaka povećavati uloge i naravno vraćati desetak puta više od uloženog. Ovako, našli su se na prekretnici "biti ili ne biti", ili točnije "nastaviti ili ne nastaviti". Kvalitativno gledajući ne znam što bi nastavak mogao iznjedriti s obzirom na činjenicu da je i ovaj film scenaristički nategnut, do te granice da se u jednom trenutku zapitate "koja je uopće svrha ovih intermezzo dijaloga osim popunjavanja minutaže , dok su one "potrebite" scene utrka i lomljave zapravo najbolji dio filma i pohvalno kaskaderski odradjene bez previše upliva kompjuterski generiranih slika. Možda je upravo i to razlog ne toliko dobre prodje na američkom kino tržištu gdje mladja publika navikla na kojekakve pikselizirane junake i superjunake "ne puši" baš ove staromodne kaskaderske reality fore, gdje jedna sitnica zvana gravitacija ipak ograničava spektakularne na rubu pameti akcijske scene na koje su navikli. Redatelj Scott Waugh je u tolikoj mjeri ostao vjeran svom kaskaderskom opusu(čitaj filmu ACT OF VALOR) da u jednoj sceni na pumpnoj stanici jedan od glumaca sruši policu s DVDima, gdje se jasno zumira spomenuti redateljev prijašnji film ACT OF VALOR, dok se citiraju i filmovi poput BRZINE ili BULLITA, koji su, ako se pita Waugha na istoj valnoj dužini s njegovim(izuzev naravno preletavanje autobusa u BRZINI s jedne strane mosta na drugu). Glumačka medjuigra podsijeća na onu iz BRZIH I ŽESTOKIH s barem dvojicom sličnih, ako ne i indentičnih likova, dok Aaron Paul realno previše pozira i pući usnice, a manje glumi, jedino ako su konstantno suzne oči definicija glumljenja, tada je on i više nego glumio, dok je zapravo najupečatljiviju ulogu ostvarila Imogen Poots(FILTH, 28 TJEDANA KASNIJE) u ulozi nedorečene akcijske heroine, koja je zahvaljujući redatelju i scenaristima nažalost zapela u pomalo nezahvalnoj ulozi "comic reliefa" i side kicka, koji je u ključnim trenucima ipak poslan "na klupu". Sve u svemu jedno gledljivo ostvarenje, koje je realno teško moglo puno bolje u domeni dijaloga i scenarija, no s tehničke strane gledajući, jako potetno snimljen i montiran uradak, gdje je kamera uvijek u centru akcije, čak i kad je realno nema previše, no ljubiteljima auta i brzine, mislim da će biti sasvim dovoljno, dok se zahtijevnijoj publici željnoj scenarija, dijaloga i prave ljudske drame, savjetuje zaobilaženje u velikom luku.