Komičari imaju zanimljivu stigmu u očima gledateljstva. I dok večina "običnih" glumaca svih žanrova, kroz različite filmove dobivaju različite epitete, od hvalospijeva do osuda, komičar biva svojim stilom obilježen od samog početka svoje karijere pa do kraja, gdje ga netko obožava ili ga doslovce ne može vidjeti, odnosno točnije gledati, što uzročno poslijedično ima utjecaj na njegov box office rezultat. I upravo ljubav tog box office rezultata, iako ga večina svijetskog gledateljstva ne voli, posjeduje Adam Sandler, koji se doduše vjerovatno s uspjehom, odnosno točnije neuspjehom njegovih par poslijednjih filmova(KOMIČARI, JACK I JILL, TATIN SIN) vjerovatno pomalo zabrinuo. No ima biti da je to bila samo mala preprekica i slučajnost, jer njegov poslijednji recentni film STARCI 2, iako s užasnim kritikama, bilježi vikend zaradu od 40ak milijuna dolara, za usporedbu, više od blockbusterskog i kritičarski superiornijeg BITKE ZA PACIFIC. Moram priznati i kazati, da iako realno, večina Sandlerovih filmova nisu Bog zna što, imaju neku dozu infantilnosti, djetinjih fora i zahodskog humora koji su ako ništa doslijednji kroz sve njegove filmove, a izvlače onu najnižu dozu humora u nama, koja iako degutantna djetinjasta i neozbiljna, postoji. Upravo je to slučaj i sa STARCIMA 2, koji na trenutke izgledaju kao kakav sitcom u kojem se redaju nepovezane fore, a pogotovo zbog načina postavljanja kamere redatelja Dennisa Dugana(JACK I JILL, TATA OD FORMATA, ZOHAN JE ZAKON), koji je kreativno kazano vidio i bolje dane. Sandler, James, Rock i Spade kao da ne glume, nego izgleda kao da su stvarno otišli u svoje rodno selo i napravili, uz poveču pomoč kompjuterski generiranih slika(CGI) kaos kroz niz zahodsko smiješnih situacija. Ima tu svega, kao i u večini Sandlerovih filmova, od životinja, preko "komada" do raznih celebritya u cameo ulogama(Shaquille O Neil, Steve Buscemi, Taylora Lautnera, Steve Austin..) što je ujedno i zaštitni znak Sandlerovih filmova. Možda vas buni što uporno pišem Sandlerovih filmova, iako ih on sam nije režirao, no moran dodati jednu svoju obzervaciju koja me kopka kroz zadnja dva filma u kojima je Sandler tumačio glavne likove a koje je režirao njegov kučni redatelj i prijatelj Dugan, a to je da mi na trenutke stvarno izgleda kao da je Dugan samo posudio svoje ime pod segmentom redatelja dok je stvarne konce, vukao upravo Sandler koji je ujedno kroz svoju matičnu producentsku kuču Happy Madison producent večine svojih filmova. Dakle ako vas se svidja koncept Sandlera, u kojem je nakon što se proslavio, nije okrenuo ledja svojim prijateljima iz djetinjstva(Peter Dante, Rob Schneider..), nego ih u svaki svoj film ugura kao sporedne protagoniste, onda stvarno dovoljno ne cijenite prijateljstvo, ja samo znam da iako se recentni film realno može okarkterizirati kao loš film, samo zbog ove karakteristike Sandlera, kod mene uvijek ima jednog gledatelja više. U Cinestara i Cineplexxa.