Michael Bay(ZLOCESTI DECKI, PEARL HARBOUR, TRANSFORMERSI) definitivno nije redatelj za svaciji ukus, a narocito ne za one navikle na intimnija tiha ostvarenja. Njegov redateljski moto je oduvijek bio, vise, jace, skuplje, glasnije i to sto je moguce ranije u filmu, dok veoma rijetko kad spusti pedalu gasa. I dok je u mnogocemu njegovo poslijednje recentno ostvarenje PAIN AND GAIN upravo to, adrenalin i vizualna ekstravaganca, ima tu i jos necega jako bitnog, a to je bouque. Uz sve nebuloze koje se dogadjaju u filmu, a zbog kojih dvojite ili mozda cak i trojite da li je natpis "prema istinitom dogadjaju" koji vas pogodi na pocetku filma, uopce istinit, ili mozda bolje UOPCE S OVE PLANETE, Michael Bay je uspio proizvesti nesto sto rijetkima podje za rukom a to je prelijepo-brutalni kaos, za koji je Joker rekao, da je ako nista, fer! Ne samo da je odlicno ukomponirao brutalni scenarij u vizualnu ekstravagancu, nego je i kroz odabir naslovnih uloga, glumacki uvijek skoro diskutabilnih i neuvjerljivih Mark Wahlberga i Dwayna Johnsona, dobio jednu posebnu notu kvalitativnog trasha, koji funkcionira odlicno. Upitno istinita radnja o trojici bildera koji su u potrazi amerckog sna oteli bogatasa(odlicno cinicni Tony Shalhoub aka MONK) i prepisali cijelu njegovu imovinu i tada pokusali zivjeti americki san, ne samo da osudjuju cijeli iskrivljeni americki sustav gdje su ljudi samo brojevi u cijelokupnoj mashineriji, nego je Michael Bay to uspio napraviti s rijetko vidjenim osjecajem za situacioni dijalog, koji iako dijeluje komican, parodirajuc i brutalan, je zapravo jedna ogromna realnost i osuda drustva, koji ce u potrazi za lovom i postovanjem, biti spremna napraviti sve. Mislim da je Michael Bay uspio iznenaditi sve pa i sam sebe s ovim ostvarenjem, no nece zadugo, jer se vec planira vratiti onome sto voli najvise, a to je na jeftino-skup repetitativan nacin kroz cetvrte TRANFORMERSE zgrtati lovu maloj djecici, no mozda ga zbog njegove doslijednosti bas i volimo. U Cinestara i Cineplexxa.